۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۱۴

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان اعلام کرد؛

پلمب محل احتکار ماکارونی و کشف ۵۰ کیسه آرد در منزل مسکونی همدان

پلمب محل احتکار ماکارونی و کشف ۵۰ کیسه آرد در منزل مسکونی همدان

همدان- سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان از پلمب محل احتکار ماکارونی وکشف ۵۰ کیسه آرد در منزل مسکونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه یونسی گفت: با توجه به ارزان بودن قیمت آرد در ایران نسبت به کشورهای دیگر، متأسفانه این روزها احتکار بلای جان مردم شده و برخی به جای کمک به مردم به فکر سو استفاده از وضع موجود هستند.

وی ادامه داد: در پی مبارزه با این تخلفات، حسب گزارشات رسیده مبنی بر وجود مقادیر زیادی مواد غذایی در یک انبار و مقادیری آرد دریک منزل مسکونی و پیگیری موضوع بلافاصله دو اکیپ از این اداره کل به دو آدرس اعلامی اعضام و با همکاری سازمان صمت، جهاد، و پلیس امنیت اقتصادی در محل حاضر و با حکم قضائی با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی وارد منزلی مسکونی شده و تعداد ۵۰ کیسه آرد یارانه‌ای نوع ۲ کشف شد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان همدان با بیان اینکه این موارد، تحویل شرکت غلّه وخدمات بازرگانی شد تا در شبکه رسمی توزیع کند، افزود: همچنین در گزارش دوم با بررسی انباری در حاشیه شهر مقادیر زیادی مواد غذایی از قبیل ماکارونی، مرغ منجمد خارجی، حبوبات، مواد شوینده وغیره نیز کشف شد.

یونسی تصریح کرد: طی صورت جلسه‌ای انبار موجود پلمب و پرونده احتکار تشکیل شد که به محض وصول از سوی سازمان صمت، در کوتاه‌ترین زمان در تعزیرات حکومتی رسیدگی خواهد شد.

کد خبر 5487523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha